Корисна інформація

Доставка та оплата

Замовлення товару

  • Замовити товар через сайт

Придбати товар в офіційному інтернет-магазині ТМ Дніпро-М можна за допомогою кнопки «Купити». Товар автоматично потрапить в «корзину» і вам запропонують заповнити просту форму замовлення. Протягом 15 хвилин наш менеджер зв’яжеться з Вами для підтвердження замовлення. Відстежити статус заявки можна в Особистому Кабінеті.

ВАЖЛИВО!

Замовляючи товар через Нову Пошту ми рекомендуємо в обов’язковому порядку перевіряти наявність товару, його комплектацію, зовнішній вигляд. У випадках, якщо товар пошкоджений або його комплектація не відповідає заявленій, необхідно відмовитися від товару і скласти акт-претензію, а також повідомити про це нам: 0 800 500 200

  • Купити товар в авторизованому магазині Дніпро-М

Товари Торгової Марки Дніпро-М можна придбати в будь-якому авторизованому магазині. Мережа магазинів налічує понад 400 торгових точок, розташованих по всій Україні. Дізнатися розташування найближчого до Вас магазину можна на сторінці «Де купити?»

Способи оплати

  • Готівковий розрахунок

Сплатити за товар готівкою при доставці кур’єром або в нашому офісі в м. Київ. До того ж, розрахунок таким способом можливий лише у гривнях.

  • Розрахунок карткою

Розрахуватися за замовлення можна карткою Visa/ MasterCard будь-якого банку та за допомогою платіжної системи LiqPay. Доставка замовлення здійснюється після переказу коштів на рахунок.

Способи доставки

  • Самовивіз з магазину

Забрати товар можна з будь-якого авторизованого магазину або торговельної точки ТМ Дніпро-М. Оплата здійснюється готівковим і безготівковим розрахунком.

  • Доставка по Києву

Доставка товару кур’єром в будь-яку точку Києва здійснюється БЕЗКОШТОВНО (за умови замовлення товару на суму від 1000 грн.). За винятком великогабаритного товару вагою більше 30 кг (компресорне обладнання Дніпро-М)

  • Доставка по Україні

Ми також доставляємо вибраний товар за допомогою кур’єрської служби Нова Пошта в будь-який населений пункт України (за умови наявності НП в ньому) протягом 2-3 робочих днів. Доставка в будь-яке відділення Нової Пошти України здійснюється БЕЗКОШТОВНО (за умови замовлення товару на суму від 1000 грн.)

Про гарантійне обслуговування

Гарантійний ремонт

Всі товари Торгової Марки Дніпро-М мають офіційну гарантію від виробника і необхідні сертифікати якості. До кожного товару додається гарантійний талон, у якому зазначаються докладні умови гарантійного обслуговування.

Товар підлягає гарантійному обслуговуванню при наявності товарного або касового чека з відміткою про дату продажу, а також правильно заповненого гарантійного талона та підпису Покупця про прийняття ним гарантійних умов.

Для здійснення гарантійного ремонту потрібно:

  • Мати заповнений гарантійний талон з печаткою
  • Документ, що підтверджує оплату товару
  • Товарні пломби та маркування на комплектуючих

У яких випадках гарантія не надається

Гарантійне обслуговування НЕ надається у випадках:

  • В гарантійному талоні виправлення або нерозбірливі записи
  • Якщо несправності виробу викликані пошкодженнями при транспортуванні, пов’язані з неправильним зберіганням або недбалим поводженням, недотриманням експлуатаційних правил і норм
  • Якщо виріб надмірно забруднено, як зовні так і внутрішньо
  • Використання товару не за призначенням
  • Проводилися конструкційні зміни неуповноваженими особами
  • Після проведення самостійного ремонту в гарантійні терміни
  • Несправності викликані незалежним від виробника причинами (перепади напруги, природні явища)
  • Якщо виріб використовувався без застосування захисного оснащення, що входить в комплект
  • При наявності всередині виробу сторонніх речовин та предметів
  • При наявності механічних пошкоджень (тріщини, вм’ятини і подряпини корпусу, пластикових захисних кожухів)
  • Пошкоджений шнур живлення або штепсельна вилка
  • Несвоєчасно були замінені витратні деталі, такі як щітки, фільтри, масло, ремені і т.д.

На що гарантія не поширюється

Гарантія не поширюється:

  • На оснащення інструменту, приладдя та витратні матеріали (наприклад: патрони для дрилів, гайки до абразивних кругів, бури, свердла, диски для пил, фрези, ручні пускові пристрої і т.д.)
  • На масло, гумові амортизатори і ущільнювачі, вітряні та масляні фільтри, акумулятори, щітки, які мають назву «швидкозношувані елементи»
  • На такі види робіт, як чистка, налагодження та інші роботи по догляду за інструментом

Обмін та повернення товару

Згідно з «законом про захист прав споживача», обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту придбання. Що потрібно для того, щоб повернути або обміняти товар:

  • Перевірити збереження заводських пломб та маркувань
  • Переконатися у наявності повної комплектації і упаковки
  • На товарі немає слідів зовнішнього використання (тріщини, подряпин, відколів і т.д.)

Швидкий ремонт

Сервіс «Швидкий ремонт» – безстрокова пропозиція, яка розповсюджується на будь-які товари бренду Дніпро-М. Скористатися послугою і відремонтувати свій інструмент безкоштовно можливо не виходячи з дому. Просто упакуйте несправний інструмент, передайте його кур’єру або віднесіть у відділення Нової Пошти. Вже через 5-7 днів Ви отримаєте свій інструмент у справному стані.

Зручно, швидко і якісно!

Швидкий ремонт всього в три кроки:

  1. Упакуйте товар
  2. Передайте кур’єру або віднесіть до найближчого відділення Нової Пошти
  3. Отримайте відремонтований товар

Підготовка інструменту до транспортування:

  • Інструмент повинен відповідати зазначеним даними в гарантійному талоні;
  • Інструмент повинен бути в повній комплектації;
  • Обов’язково необхідно до інструменту вкласти правильно заповнений гарантійний талон;
  • Інструмент необхідно упакувати в коробку для транспортування.

Приклад заповнення бланка на Новій Пошті (наступну інформацію слід повідомити оператору НП):

  1. Одержувач: КТ Україна
  2. Адреса: м.Київ, вул. Новокостянтинівська, 9
  3. Оціночна вартість вантажу: до 500 грн. (в випадку форс-мажорних обставин ми беремо на себе непередбачені витрати)
  4. Додатково надайте оператору:

– який інструмент ви відправляєте:

– торгову марку інструменту;

– причину поломки.

  1. Посилки до 30 кг відправляються без оплати клієнта. Посилки понад 30 кг оплачуються клієнтом.

Виклик кур’єра Нової пошти по телефону 0-800-500-609. Дзвінки на території України безкоштовні.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування продукції «Дніпро-М» надається за адресою: м.Київ, вул. Новокостянтинівська, 9, з понеділка по п’ятницю 9:00 – 18:00. Якщо ви живете не в Києві, відправити товар можна за адресою одного з наших сервісних центрів , розташованих по всій країні, скориставшись послугами Нової Пошти.

Також з будь-яких питань, пов’язаних з поломкою, гарантійним обслуговуванням і ремонтом звертайтесь за телефоном гарячої лінії Дніпро-М: 0 800 200 500

Сервісні центри

Розвиток структури сервісних центрів – один з пріоритетних напрямків ТМ Дніпро-М – сприяє наданню повного пакету сервісних послуг нашим клієнтам. На сьогоднішній день в арсеналі компанії функціонують 23 сервісних центри, в яких працюють понад 40 кваліфікованих майстрів.