Сервіс

Сервісне обслуговування DNIPRO-M:

Як здати інструмент у ремонт
1
Підготуйте несправний інструмент
У разі пошкодження — необхідний гарантійний талон
2
Передайте інструмент у сервіс одним із наведених нижче способів
3
Отримайте SMS із номером заявки для перевірки статусу ремонту
Способи передачі інструменту на ремонт
Сервісний центр при салоні майстерності
  1. Знайдіть на карті найближчий до Вас салон майстерності
  2. На місці віддайте інструмент сервісному майстру
  3. Чекайте сповіщення на телефон з номером заявки на ремонт

Відмінності майстерні від салону

Майстерня при салоні майстерності

  • У разі гарантійного та негарантійного випадку ремонт здійснюється до 7 повних робочих днів

Салон

  • Після здачі інструменту на ремонт він відправляється до найближчої майстерні
  • Термін ремонту в салонах майстерності в обласних центрах — 7 повних робочих днів
  • Термін ремонту в салонах майстерності в районних центрах — 14 повних робочих днів
masterksaya
Кур'єр Dnipro-M
  • Забір та/або доставка інструменту у зручний для вас час
  • Для оформлення заявки «Кур'єр Dnipro-M» зателефонуйте на гарячу лінію — 0 800 200 500 або напишіть у чат на сайті
  • Послуга доступна з понеділка по неділю з 9:00 до 18:00

Примітка

  • Послуга доступна для гарантійного та негарантійного ремонту
  • Кур'єру Dnipro-M ви можете передати на ремонт будь-яку кількість інструментів за один раз. Вартість доставки в одну сторону - 150 грн.
Карта

У яких містах працює послуга?

  • Київ
  • Вінниця
  • Дніпро
  • Івано-Франківськ
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Львів
  • Одеса
  • Тернопіль
  • Хмельницький
  • Черкаси
Кур'єр
Нова пошта

Надіслати інструмент на ремонт можна з відділення «Нової пошти» або викликати кур'єра до себе додому.

КУР'ЄРОМ «НОВОЇ ПОШТИ»

  • Викличте кур'єра «Нової пошти» за телефоном 0-800-500-609. Надсилати товар потрібно за адресою, вказаною нижче. Оплата за тарифами «Нової пошти»

У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»

  • Принесіть товар у відділення. У разі пошкодження або відсутності серійного номера на інструменті — вкладіть гарантійний талон
  • Надішліть товар за вказаною внизу сторінки адресою

Статус ремонту та зворотне відправлення

  • Чекайте на SMS з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити статус ремонту
  • Після завершення ремонту вам надійде SMS із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Нової пошти»)
  • Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації

Примітка

  • Вартість відправлення в обидві сторони оплачує Покупець
  • Куди надіслати інструмент?

    Повідомте оператора «Нової пошти» у відділенні або кур'єру за фактом передачі товару, таку інформацію:

    Отримувач: КТ Україна
    Код ЄДРПОУ: 37682336
    Адреса одержувача: м. Тернопіль, вулиця Я. Стецька, 20a
    Контактна особа: Баранов Станіслав Олександрович
    Контактний номер: +380675107602
    Вартість доставки в обидва боки сплачується відправником за тарифами перевізника


    За кожним етапом ремонту вам надходитимуть SMS-повідомлення.
    У разі додаткових запитань телефонуйте за номером гарячої лінії – 0 800 200 500 або напишіть у чат на сайті.
    Додаткові послуги
    Техобслуговування (Ціна роботи – 100 грн)
    • Діагностика інструменту
    • Консультація майстра
    • Заміна запчастин з критичним зносом
    • Консервація інструменту

    Примітка

    • Послуги надаються лише зареєстрованим клієнтам. Ціна роботи – 100 грн
    Платні послуги
    • Технічне обслуговування Ціна роботи – 100 грн
    • Заточення ланцюга Ціна роботи - 45 грн
    • Заточення ножа Ціна роботи - 45 грн
    • Намотування ліски Ціна роботи - 45 грн
    • Терміновий ремонт Ціна роботи - 120 грн
    гарантійний ремонт
    Прийом інструменту без бюрократії

    Приймаємо інструмент без:

    • Коробки
    • Гарантийного талона
    • Чека

    Ви отримуєте інструмент:

    • У робочому та чистому стані
    • В оригінальній коробці
    • Із сервісним листом

    Примітка

    • У разі пошкодження/нерозбірливості/відсутності серійного номера на інструменті — знадобиться чек з гарантійним талоном
    Умови гарантійного ремонту
    У сервісних центрах Dnipro-M ви можете провести технічне обслуговування інструменту як протягом гарантії, так і після.
    За нашою статистикою
    98%
    звернень у сервіс реалізується за гарантією безкоштовно.
    Шлифмашина
    Товари Dnipro-M проходять процедуру оцінки відповідності згідно чинного законодавства. Дізнатися про наявність гарантії та її термін можна на сторінках кожного товару.

    Ремонт за гарантією не проводиться у випадку:

    • Якщо на інструменті відсутній серійний номер, немає можливості визначити дату продажу.
    • Двигун вийшов з ладу у разі неправильного підключення двигуна/щіток, відключення плавного пуску.
    • Вузол вийшов з ладу внаслідок удару/падіння/зовнішнього нагрівання/іржі/надмірного забруднення/наявності предметів та рідин (вентиляційні канали).
    • Вийшли з ладу одночасно статор і ротор через недотримання часових інтервалів під час роботи з інструментом/перегрівання внаслідок забруднення вентиляційних каналів/перевищення споживаної потужності.
    • Сталося природне зношування вузлів і механізмів (колектор, планетарні пари).
    • У разі втрати ємності АКБ внаслідок використання при негативних температурах, природного зношування;
    • Будь-яке пошкодження мережевого кабелю.
    инструкция Переглянути негарантійні випадки
    Питання / відповідь