Сервіс
Сервісне обслуговування DNIPRO-M:
- Знайдіть на мапі найближчий до вас салон майстерності
- На місці віддайте підготовлений інструмент сервісному майстру. Тут детально про те, як підготувати інструмент до здачі у сервіс
- Очікуйте на SMS із номером заявки для перевірки статусу ремонту
Відмінності майстерні від салону
Майстерня при салоні майстерності
- Термін ремонту — 3 повних робочих дні
Салон
- Після здачі інструменту на ремонт він відправляється до найближчої майстерні
- Термін ремонту — 7 повних робочих днів
- Забір та/або доставка інструменту у зручний для вас час
- Для оформлення заявки «Кур'єр Dnipro-M» зателефонуйте на гарячу лінію — 0 800 200 505 або напишіть у чат на сайті
- Послуга доступна з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00
Примітка
- Послуга доступна для гарантійного та негарантійного ремонту
- Кур'єру Dnipro-M ви можете передати на ремонт будь-яку кількість інструментів за один раз. Вартість доставки в одну сторону - 150 грн.
У яких містах працює послуга?
- Київ
- Вінниця
- Дніпро
- Івано-Франківськ
- Кривий Ріг
- Кропивницький
- Львів
- Одеса
- Полтава
- Тернопіль
- Харків
- Хмельницький
- Черкаси
- Чернігів
Надіслати інструмент на ремонт можна з відділення «Нової пошти» або викликати кур'єра до себе додому.
КУР'ЄРОМ «НОВОЇ ПОШТИ»
- Викличте кур'єра «Нової пошти» за телефоном 0-800-500-609. Надсилати товар потрібно за адресою, вказаною нижче. Оплата за тарифами «Нової пошти»
У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»
- Принесіть товар у відділення. У разі пошкодження або відсутності серійного номера на інструменті — вкладіть гарантійний талон
- Надішліть товар за вказаною внизу сторінки адресою
Статус ремонту та зворотне відправлення
- Чекайте на SMS з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити статус ремонту
- Після завершення ремонту вам надійде SMS із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Нової пошти»)
- Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації
Куди надіслати інструмент?
Отримувач: ДМ СЕРВІС ПРО
Код ЄДРПОУ: 45065555
Вид доставки: від складу до дверей
Адреса одержувача: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 9
Контактна особа: Сокол Ігор Григорович
Контактний номер: +380931704955
ПРИМІТКА
- Вартість доставки в обидва боки сплачується відправником за тарифами перевізника
У разі додаткових запитань телефонуйте за номером гарячої лінії – 0 800 200 500 або напишіть у чат на сайті.
Відправити інструмент на ремонт можна з відділення «Укрпошти».
- Якщо серійний номер пошкоджений або відсутній на інструменті, вкладіть гарантійний талон.
- Надішліть товар за вказаною внизу сторінки адресою
СТАТУС РЕМОНТУ ТА ЗВОРОТНЕ ВІДПРАВЛЕННЯ
- Чекайте на SMS з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити його статус
- Після завершення ремонту вам надійде SMS із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Укрпошти»)
- Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації
ПРИМІТКА
- Інструмент після сервісу буде відправлений у відділення, з якого його надіслали на ремонт
КУДИ ВІДПРАВИТИ ІНСТРУМЕНТ?
Отримувач: ДМ СЕРВІС ПРО
Код ЄДРПОУ: 45065555
Адреса одержувача: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 9
Вид доставки: від складу до дверей
Контактна особа: Сокол Ігор Григорович
Контактний номер: +380931704955
ПРИМІТКА
- Вартість доставки в обидва боки сплачується відправником за тарифами перевізника
- Терміновий ремонт – 150 грн
- Технічне обслуговування - 150 грн
- Комплексна діагностика АКБ - 100 грн
- Заточування ланцюга - 60 грн
- Заточування ножа тримера/газонокосарки - 60 грн
- Комплексне технічне обслуговування зварювального інвертора - 200 грн
- Підготовка інструменту до сезону (консервація/розконсервація) - 175 грн
Примітка
- Ціни вказані без урахування вартості запчастин. Остаточна вартість послуги буде встановлена після діагностики виробу майстром.
Приймаємо інструмент без:
- Коробки
- Гарантийного талона
- Чека
Ви отримуєте інструмент:
- У робочому та чистому стані
- Із сервісним листом
Примітка
- У разі пошкодження/нерозбірливості/відсутності серійного номера на інструменті — знадобиться чек, гарантійний талон або коробка
Ремонт за гарантією не проводиться у випадку:
- Якщо на інструменті відсутній серійний номер, немає можливості визначити дату продажу.
- Двигун вийшов з ладу у разі неправильного підключення двигуна/щіток, відключення плавного пуску.
- Вузол вийшов з ладу внаслідок удару/падіння/зовнішнього нагрівання/іржі/надмірного забруднення/наявності предметів та рідин (вентиляційні канали).
- Вийшли з ладу одночасно статор і ротор через недотримання часових інтервалів під час роботи з інструментом/перегрівання внаслідок забруднення вентиляційних каналів/перевищення споживаної потужності.
- Сталося природне зношування вузлів і механізмів (колектор, планетарні пари).
- Втрата ємності АКБ внаслідок використання при негативних температурах, природного зношування;
- Будь-яке пошкодження мережевого кабелю.
- Відсутні деталі інструменту та запчастини, які йшли в наборі.
- Бензотехніка — за правилами транспортування обов'язково перед здачею у ремонт необхідно злити всі пально-мастильні матеріали. В сервісі є все необхідне для перевірки бензотехніки. У 4Т двигунах (генератори) зливати мастило не потрібно, у 2Т двигунах — потрібно.
- Бензо/електропила — обов'язкова наявність шини та ланцюга для більш коректної та точної діагностики, адже в 30% випадків проблема криється саме в них.
- Бензо/електротримери — передавати необхідно в повній комплектації (окремо редуктор чи штангу передавати не можна).
- Акумуляторний інструмент — обов'язково надати зарядний пристрій і акумулятор. Щоб виявити несправність, особливо плаваючу, потрібен весь комплект.
- Лазерний рівень — обов'язкова передача інструменту в кейсі.
- Ручний інструмент — не приймається на сервіс.
Виняток:
- Передавати інструмент рекомендуємо у повній комплектації.
- Наявність коробки — необов'язково.
- Передавати витратні матеріали, що йдуть у комплекті з інструментом, не потрібно.
- У разі пошкодження/нечитання/відсутності серійного номера на інструменті допоможе товарний чек про покупку або коробка (біля штрих-коду є серійний номер інструменту).
- виявлення заводського браку у новому інструменті;
- відсутність можливості виконати гарантійний ремонт у сервісній майстерні.
Головна умова визначення статусу ремонту — наявність серійного номера на інструменті.
Важливо! У разі відсутності документів та серійного номера на інструменті — проводиться не гарантійне обслуговування!
- Заточування ланцюга — 45 грн
- Заточування ножа — 45 грн