Сервіс

Сервісне обслуговування DNIPRO-M:

Як здати інструмент у ремонт
1
Підготуйте несправний інструмент
У разі пошкодження серійного номеру — необхідний гарантійний талон
2
Передайте інструмент у сервіс одним із наведених нижче способів
3
Отримайте SMS із номером заявки для перевірки статусу ремонту
Способи передачі інструменту на ремонт
Сервісний центр при салоні майстерності
  1. Знайдіть на мапі найближчий до вас салон майстерності
  2. На місці віддайте підготовлений інструмент сервісному майстру. Тут детально про те, як підготувати інструмент до здачі у сервіс
  3. Очікуйте на SMS із номером заявки для перевірки статусу ремонту

Відмінності майстерні від салону

Майстерня при салоні майстерності

  • Термін ремонту — 3 повних робочих дні

Салон

  • Після здачі інструменту на ремонт він відправляється до найближчої майстерні
  • Термін ремонту — 7 повних робочих днів
masterksaya
Кур'єр Dnipro-M
  • Забір та/або доставка інструменту у зручний для вас час
  • Для оформлення заявки «Кур'єр Dnipro-M» зателефонуйте на гарячу лінію — 0 800 200 505 або напишіть у чат на сайті
  • Послуга доступна з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00

Примітка

  • Послуга доступна для гарантійного та негарантійного ремонту
  • Кур'єру Dnipro-M ви можете передати на ремонт будь-яку кількість інструментів за один раз. Вартість доставки в одну сторону - 150 грн.
Карта

У яких містах працює послуга?

  • Київ
  • Вінниця
  • Дніпро
  • Івано-Франківськ
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Львів
  • Одеса
  • Полтава
  • Тернопіль
  • Харків
  • Хмельницький
  • Черкаси
  • Чернігів
Кур'єр
Нова пошта

Надіслати інструмент на ремонт можна з відділення «Нової пошти» або викликати кур'єра до себе додому.

КУР'ЄРОМ «НОВОЇ ПОШТИ»

  • Викличте кур'єра «Нової пошти» за телефоном 0-800-500-609. Надсилати товар потрібно за адресою, вказаною нижче. Оплата за тарифами «Нової пошти»

У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»

  • Принесіть товар у відділення. У разі пошкодження або відсутності серійного номера на інструменті — вкладіть гарантійний талон
  • Надішліть товар за вказаною внизу сторінки адресою

Статус ремонту та зворотне відправлення

  • Чекайте на SMS з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити статус ремонту
  • Після завершення ремонту вам надійде SMS із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Нової пошти»)
  • Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації

Куди надіслати інструмент?

Повідомте оператора «Нової пошти» у відділенні або кур'єру за фактом передачі товару, таку інформацію:

Отримувач: ДМ СЕРВІС ПРО
Код ЄДРПОУ: 45065555
Вид доставки: від складу до дверей
Адреса одержувача: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 9
Контактна особа: Сокол Ігор Григорович
Контактний номер: +380931704955

ПРИМІТКА

  • Вартість доставки в обидва боки сплачується відправником за тарифами перевізника
За кожним етапом ремонту вам надходитимуть SMS-повідомлення.
У разі додаткових запитань телефонуйте за номером гарячої лінії – 0 800 200 500 або напишіть у чат на сайті.
Укрпошта

Відправити інструмент на ремонт можна з відділення «Укрпошти».
  • Якщо серійний номер пошкоджений або відсутній на інструменті, вкладіть гарантійний талон.
  • Надішліть товар за вказаною внизу сторінки адресою

СТАТУС РЕМОНТУ ТА ЗВОРОТНЕ ВІДПРАВЛЕННЯ

  • Чекайте на SMS з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити його статус
  • Після завершення ремонту вам надійде SMS із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Укрпошти»)
  • Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації

ПРИМІТКА

  • Інструмент після сервісу буде відправлений у відділення, з якого його надіслали на ремонт

КУДИ ВІДПРАВИТИ ІНСТРУМЕНТ?

Інформація для відправки з відділення «Укрпошти»:

Отримувач: ДМ СЕРВІС ПРО
Код ЄДРПОУ: 45065555
Адреса одержувача: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 9
Вид доставки: від складу до дверей
Контактна особа: Сокол Ігор Григорович
Контактний номер: +380931704955

ПРИМІТКА

  • Вартість доставки в обидва боки сплачується відправником за тарифами перевізника
Платні послуги (Ціна роботи)
  • Терміновий ремонт – 150 грн
  • Технічне обслуговування - 150 грн
  • Комплексна діагностика АКБ - 100 грн
  • Заточування ланцюга - 60 грн
  • Заточування ножа тримера/газонокосарки - 60 грн
  • Комплексне технічне обслуговування зварювального інвертора - 200 грн
  • Підготовка інструменту до сезону (консервація/розконсервація) - 175 грн

Примітка

  • Ціни вказані без урахування вартості запчастин. Остаточна вартість послуги буде встановлена після діагностики виробу майстром.
гарантійний ремонт
Прийом інструменту без бюрократії

Приймаємо інструмент без:

  • Коробки
  • Гарантийного талона
  • Чека

Ви отримуєте інструмент:

  • У робочому та чистому стані
  • Із сервісним листом

Примітка

  • У разі пошкодження/нерозбірливості/відсутності серійного номера на інструменті — знадобиться чек, гарантійний талон або коробка
Умови гарантійного ремонту
У сервісних центрах Dnipro-M ви можете провести технічне обслуговування інструменту як протягом гарантії, так і після.
За нашою статистикою
98%
звернень у сервіс реалізується за гарантією безкоштовно.
Шлифмашина
Товари Dnipro-M проходять процедуру оцінки відповідності згідно чинного законодавства. Дізнатися про наявність гарантії та її термін можна на сторінках кожного товару.

Ремонт за гарантією не проводиться у випадку:

  • Якщо на інструменті відсутній серійний номер, немає можливості визначити дату продажу.
  • Двигун вийшов з ладу у разі неправильного підключення двигуна/щіток, відключення плавного пуску.
  • Вузол вийшов з ладу внаслідок удару/падіння/зовнішнього нагрівання/іржі/надмірного забруднення/наявності предметів та рідин (вентиляційні канали).
  • Вийшли з ладу одночасно статор і ротор через недотримання часових інтервалів під час роботи з інструментом/перегрівання внаслідок забруднення вентиляційних каналів/перевищення споживаної потужності.
  • Сталося природне зношування вузлів і механізмів (колектор, планетарні пари).
  • Втрата ємності АКБ внаслідок використання при негативних температурах, природного зношування;
  • Будь-яке пошкодження мережевого кабелю.
  • Відсутні деталі інструменту та запчастини, які йшли в наборі.
инструкция Переглянути негарантійні випадки
Питання / відповідь