Назад в новини
3386

Як за допомогою шліфмашини Dnipro-M підготувати яхту до спуску на воду

Ігор Дріг - яхтсмен з 20-річним досвідом, який перетворив свою юнацьку мрію у роботу. Він кермує яхтою не тільки в Україні, але й виходив у море біля берегів Греції й Туреччини, подорожував Балтійським морем. Звичайно, щоб тримати судно на плаву, потрібен дбайливий догляд та ретельна підготовка до сезону, адже найменша дрібничка, взята до уваги на березі, - запорука безпеки під час підкорення водної стихії.

Один із найвідповідальніших етапів - це обробка підводної частини яхти. В цьому найкращим помічником стає ексцентрикова шліфмашина. Ми вирушили до Київського моря, щоб дізнатися, як Ігор разом з товаришем готує яхту до спуску на воду.

Ігор готує судно до спуску на воду

Ігор готує судно до спуску на воду

“Ходити під вітрилами - це романтика, свобода. Керувати яхтою - моя мрія ще зі студентських років, - каже Ігор, ховаючись від спекотного травневого сонця у тінь від човна. - Мій однокурсник займався вітрильним спортом, надихнув і мене. В інституті була секція, яку ми відвідували. Після навчання я придбав собі невеликий човен, а у 2008 році купив справжню яхту. Спочатку були просто плавання з друзями, відпочинок. Але в 2016 році почав проводити туристичні прогулянки для всіх бажаючих, брав участь у регатах. Поступово моє захоплення стало роботою”.

Біля Київського водосховища

Біля Київського водосховища чимало любителів вітрильного спорту

Яхтинг - непростий вид спорту та дозвілля. Потрібно бути не тільки в гарній формі, але й знати фізику, аеро- та гідродинаміку, глибоко розуміти весь процес і постійно тренуватися. А ще - любити не тільки розсікати хвилі, але й працювати з яхтою на березі.

Шліфування підводної частини судна

Шліфування підводної частини судна

Секрети підготовки

Ігор розповів, що яхта потребує серйозного догляду. Її підводну частину потрібно щороку фарбувати, адже за час, поки судно знаходиться у воді, на ньому оселяються річкові мешканці, налипають водорості, поверхню їсть корозія. Тому цю частину яхти потрібно покривати спеціальною необростаючою фарбою. 

Вітрильний спорт

Ексцентрикова шліфмашина

Вітрильний спорт

“Зараз ми знімаємо шар старої фарби та ґрунту шліфувальною машиною. Щоб накласти нові шари, треба отримати ідеально гладеньку поверхню, зашпаклювати дірочки та зчесати нерівності. Після цього в хід піде ґрунт-праймер на поліефірній смолі, який захищає корпус зі склопластику. А потім пофарбую “необростайкою”, - каже яхтсмен.

Ексцентрикова шліфмашина

Ексцентрикова шліфмашина Dnipro-M PE-50S в роботі

“На шліфування знадобиться кілька днів, адже машинка маленька, а човен великий. Мені товариш навіть приніс ще одну шліфмашину Dnipro-M - тепер не знаю, яка з них чия!” - сміється Ігор. 

Ігор з товаришем

Ігор з товаришем обговорюють, що залишилось зробити

У підготовці яхти до сезону Ігореві допомагає його друг Олександр. Він розповів про свої враження від роботи ексцентриковою шліфмашинкою. “Двигун працює чудово, шліфує без проблем. Навантаження в руках навіть не відчувається”, - зазначає Олександр. Також він поділився з нами побажаннями, які можна було б реалізувати в наступних моделях. Ідеї, як зробити інструмент ще кращим, ми обов'язково передамо команді наших розробників.

Ексцентрикова шліфмашина

Ексцентрикова шліфмашина

Товариші шліфували яхту вже три дні: її підводна поверхня стала білою та гладкою. Лишились останні штрихи перед фарбуванням - перевірити, чи не пропустили десь нерівність або подряпину.

Ідеально гладкий корпус

Ідеально гладкий корпус

В передчутті пригод

Ігор каже, що час зробити перерву та запалює люльку. “Всі називають яхти іменами. “Галі”, “Наташі”… А моя - “Шанс”. Така назва у судна була від попереднього власника, у якого її купував. Мені сподобалась, вирішив не змінювати, - розповідає яхтсмен. - Як у будь-якого корабля, у яхти є характер. Мій човен - терплячий”.

Вітрильний спорт - це завжди пригоди й непередбачувані ситуації. Звичайно, у Ігоря назбиралось чимало історій про подорожі. “Пам’ятаю, рушив з товаришами по річці у бік Переяслава. Був кінець квітня, всі попливли в майках та шортах. А наступного дня пішов сніг! Поверталися назад дві доби, змерзли, в якийсь момент в нас навіть мотор заглох, але вдало дісталися додому”, - згадує Ігор.

Вітрильний спорт

“Досвід приходить тільки з годинами, проведеними на воді. Щоденні виходи під вітрилами у різну погоду, з різним вітром та ситуаціями загартували. Кожен раз - все по-новому”, - переконує Ігор.

Вітрильний спорт

“Головне - не куди дме вітер, а як ми налаштуємо свої вітрила”

Часто ті, хто вперше сідають на яхту, думають, що човен може перекинутися. Але це міф, запевняє Ігор. Конструкція судна така, що він може значно нахилитися, проте не стане догори дригом завдяки металевому кілю.

“Одного разу під час змагань на Київському морі я сів на мілину. Виявилось, що раніше в тому місці були острови, згодом вода їх закрила, але глибина лишилась невеликою. А я не знав цього і під час регати капітанів заїхав на острівець. Мій човен майже ліг на пісок! Потім мене ще довго витягували, прив’язавши яхту до катера мотузкою”, - розповів яхтсмен.

Яхта

Вітрильний спорт

“Головне - не куди дме вітер, а як ми налаштуємо свої вітрила”, - каже Ігор. Здається, ця фраза значно глибша й не тільки про яхтинг. Після завершення робіт Ігор рушає до Туреччини, де братиме участь у регаті. “Шанс” чекатиме на нього вдома, щоб вже у червні відкрити сезон біля київських берегів.

Вітрильний спорт

Вітрильний спорт

Ексцентрикова шліфмашина Dnipro-M PE-50S стане незамінним помічником під час виготовлення меблів та елементів інтер'єру, реставрації дерев’яних конструкцій (зняття старих лаків і фарб, верхнього шару деревини). Також її зручно використовувати в підготовці кузова автомобілів та інших механізмів до фарбування, знятті лакофарбового покриття, шліфуванні пластику та металу, матуванні лаків.

Ця модель шліфмашини має ряд переваг:

  • Інструмент легко контролювати, не треба докладати зайвих зусиль, щоб втримати його на поверхні, яку шліфуєте. 
  • Модель має гарний пилозбір, що подовжує ресурс служби абразивів.
  • До шліфмашини легко обрати доступний та якісний розхідний матеріал (в тому числі й змінну підошву).
  • Модель можна швидко та надійно підключити до пилососа. 
  • Кнопка живлення - у вигляді перемикача (не потрібно тиснути на кнопку та ставити її на блокування, достатньо просто перетягнути повзунок в увімкнене положення).

Купити ексцентрикову шліфмашину Dnipro-M PE-50S ви можете на нашому сайті всього в один клік. А ще ви можете виграти цінний приз, адже в травні у нас стартував масштабний розіграш інструментів! 31 травень серед наших покупців ми розіграємо більше 50 позицій надійного інструменту і садово-паркової техніки.

Щоб стати учасником розіграшу, необхідно до 30 травня зробити покупку на суму від 2000 грн одним чеком в будь-якому нашому фірмовому магазині або на сайті. Більше подробиць на сайті. Купуйте надійний інструмент і вигравайте цінні призи! Всім удачі!