Назад в новини
5277

Заводимо БТР — Пуско-зарядник Dnipro-M запустив військову техніку!

Пуско-зарядний пристрій нашого бренду JS-80 — найпотужніший в лінійці. Він легко запускає двигуни позашляховиків, вантажівок та невеликої сільгосптехніки. Але чи можна ним завести справжній БТР?

Ми вирішили влаштувати незвичайний краш-тест та приїхали на українське підприємство з виробництва та ремонту військової техніки, щоб перевірити наш пуско-зарядник на міцність!

Модернізований БТР-70Т

Модернізований БТР-70Т

Для запуску ми обрали БТР-70Т, модернізований на базі ТОВ «Науково-виробнича компанія «ТЕХІМПЕКС».

JS-80 - найпотужніший в лінійці пуско-зарядних пристроїв Dnipro-M

JS-80 - найпотужніший в лінійці пуско-зарядних пристроїв Dnipro-M

«Модель БТР-70Т може забезпечити вогневу підтримку військових завдяки встановленим кулеметам, а також транспортувати військовослужбовців у кількості 8 чоловік, — зазначає начальник виробництва Юрій Концедайло. — Машина обладнана дверима типу БТР-80 для швидкого десантування військових, а також на ній встановлені два дизельні двигуни».

JS-80

Ну що, почнемо?

Між запуском двигуна звичайного автомобіля та БТРа є значна різниця. «У бронетранспортері встановлений акумулятор з робочою напругою 24V та електроємністю 85 А⋅год. Щоб стартер міг запустити двигуни потужністю понад 160 кінських сил, потрібен пусковий струм не менше 850-900А», — пояснює начальник цеху з ремонту електрообладнання Віктор Дудка.

JS-80 - найпотужніший в лінійці пуско-зарядних пристроїв Dnipro-M

Номінальний пусковий струм - 500 А, максимальний - 750 А. Пристрій важить 29,7 кг, робоча напруга - 230 В, максимальний струм заряду - 120 А.

Максимальне значення пускового струму у моделі Dnipro-M JS-80, розрахованого на цивільну автотехніку, становить 750 А. Тому для пуско-зарядного пристрою впоратися з двигунами БТРа — доволі непросте завдання.

JS-80 - пуско-зарядний Dnipro-M

Під'єднуємо

Ми скористалися методом екстреного запуску двигунів: під’єднали наш пристрій до повністю розрядженої акумуляторної батареї бронетранспортера, встановивши червоний затискач до позитивного полюса акумулятора, а чорний — до металевої частини кузова БТРа. Потім увімкнули JS-80 у мережу живлення.

БТР має 2 дизельних двигуна

Під'єднуємо "плюс"..

Під'єднуємо "плюс"..

JS-80 - пуско-зарядний Dnipro-M

... і "мінус"

На панелі управління ми вибрали режим «START» та для зручності взяли пульт дистанційного керування. Після цього ми попрохали механіка-водія підприємства ввімкнути живлення бортової мережі бронетранспортера для перевірки навантаження на JS-80.

Панель управління

Панель управління

Вмикаємо режим «START»

Вмикаємо режим «START»

Одне натискання кнопки - і двигун заревів!

Натискаємо кнопку на пульті — і двигуни бойової машини запускаються з першої спроби! Це фантастика! JS-80 перевершив себе та впорався з двигунами, які теоретично могли б запуститися набагато потужнішим пристроєм.

Запускаємо на рахунок три!

Запускаємо на рахунок три!

Після того, як мотори БТРа запрацювали, вимикаємо пуско-зарядний пристрій та відключаємо його від мережі. Спочатку від’єднуємо чорний затиск «мінус», потім — червоний затиск «плюс».

«Для такої потужної машини пуско-зарядний пристрій може стати в нагоді під час виконання бойових завдань та обслуговування в тилу, — розповідає начальник виробництва Юрій Концедайло. — Навіть якщо БТР не рухається і двигуни не працюють, велика частина заряду акумуляторів витрачається на системи обігріву, наведення та роботу приладів нічного бачення. Тому час від часу акумулятори потрібно підзаряджати».

Енергія акумуляторів БТРа витрачається на велику кількість приладів

Енергія акумуляторів БТРа витрачається на велику кількість приладів

БТР

Під скажене ревіння моторів бронетранспортера ми тішимося з того, що наш експеримент виявився вдалим та робимо кілька кадрів на пам’ять.

БТР розрахований на транспортування 8 військових

БТР розрахований на транспортування 8 військових