Сервіс

Сервісне обслуговування DNIPRO-M:

Як здати інструмент у ремонт
1
Підготуйте несправний інструмент
У разі пошкодження — необхідний гарантійний талон
2
Передайте інструмент у сервіс одним із наведених нижче способів
3
Отримайте SMS із номером заявки для перевірки статусу ремонту
Способи передачі інструменту на ремонт
Сервісний центр при салоні майстерності
  1. Знайдіть на карті найближчий до Вас салон майстерності
  2. На місці віддайте інструмент сервісному майстру
  3. Чекайте сповіщення на телефон з номером заявки на ремонт

Відмінності майстерні від салону

Майстерня при салоні майстерності

  • У разі гарантійного та негарантійного випадку ремонт здійснюється до 7 повних робочих днів

Салон

  • Після здачі інструменту на ремонт він відправляється до найближчої майстерні
  • Термін ремонту в салонах майстерності в обласних центрах — 7 повних робочих днів
  • Термін ремонту в салонах майстерності в районних центрах — 14 повних робочих днів
masterksaya
Кур'єр Dnipro-M
  • Забір та/або доставка інструменту у зручний для вас час
  • Для оформлення заявки «Кур'єр Dnipro-M» зателефонуйте на гарячу лінію — 0 800 200 500 або напишіть у чат на сайті
  • Послуга доступна з понеділка по неділю з 9:00 до 18:00

Примітка

  • Послуга доступна для гарантійного та негарантійного ремонту
  • Кур'єру Dnipro-M ви можете передати на ремонт будь-яку кількість інструментів за один раз. Вартість доставки в одну сторону - 150 грн.
Карта

У яких містах працює послуга?

  • Київ
  • Вінниця
  • Дніпро
  • Запоріжжя
  • Івано-Франківськ
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Львів
  • Миколаїв
  • Одеса
  • Тернопіль
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Черкаси
Кур'єр
Нова пошта

Надіслати інструмент на ремонт можна з відділення «Нової пошти» або викликати кур'єра до себе додому.

КУР'ЄРОМ «НОВОЇ ПОШТИ»

  • Викличте кур'єра «Нової пошти» за телефоном 0-800-500-609. Надсилати товар потрібно за адресою, вказаною нижче. Оплата за тарифами «Нової пошти»

У ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»

  • Принесіть товар у відділення. У разі пошкодження або відсутності серійного номера на інструменті — вкладіть гарантійний талон
  • Надішліть товар за вказаною внизу сторінки адресою

Статус ремонту та зворотне відправлення

  • Чекайте на SMS з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити статус ремонту
  • Після завершення ремонту вам надійде SMS із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Нової пошти»)
  • Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації

Примітка

  • Вартість відправлення в обидві сторони оплачує Покупець
  • Куди надіслати інструмент?

    Повідомте оператора «Нової пошти» у відділенні або кур'єру за фактом передачі товару, таку інформацію:

    Отримувач: КТ Україна
    Код ЄДРПОУ: 37682336
    Адреса одержувача: м. Тернопіль, вулиця 15-го Квітня, 6
    Контактна особа: Климко Андрій
    Контактний номер: +380675107604
    Вартість доставки в обидва боки сплачується відправником за тарифами перевізника


    -->
    За кожним етапом ремонту вам надходитимуть SMS-повідомлення.
    У разі додаткових запитань телефонуйте за номером гарячої лінії – 0 800 200 500 або напишіть у чат на сайті.
    Додаткові послуги
    Безкоштовне техобслуговування
    • Діагностика інструменту
    • Консультація майстра
    • Заміна запчастин з критичним зносом
    • Консервація інструменту

    Примітка

    • Послуги надаються лише зареєстрованим клієнтам
    Обмінний фонд (Наразі послуга недоступна)

    Отримайте на час ремонту такий самий (або зі схожими характеристиками) інструмент. Послуга доступна лише за умови гарантійного ремонту. Можна оформити у сервісному центрі при салоні майстерності.

    Примітка

    • Перед оформленням послуги заздалегідь переконайтеся, що потрібний вам інструмент зі списку наявний у салоні майстерності. Дізнатися про наявність товару можна за телефоном обраного салону

    Список інструменту, що надається

    гарантійний ремонт
    Прийом інструменту без бюрократії

    Приймаємо інструмент без:

    • Коробки
    • Гарантийного талона
    • Чека

    Ви отримуєте інструмент:

    • У робочому та чистому стані
    • В оригінальній коробці
    • Із сервісним листом

    Примітка

    • У разі пошкодження/нерозбірливості/відсутності серійного номера на інструменті — знадобиться чек з гарантійним талоном
    Умови гарантійного ремонту
    У сервісних центрах Dnipro-M ви можете провести технічне обслуговування інструменту як протягом гарантії, так і після.
    За нашою статистикою
    98%
    звернень у сервіс реалізується за гарантією безкоштовно.
    Шлифмашина
    Товари Dnipro-M проходять процедуру оцінки відповідності згідно чинного законодавства. Дізнатися про наявність гарантії та її термін можна на сторінках кожного товару.

    Ремонт за гарантією не проводиться, якщо:

    • Гарантійний талон (необхідний у разі пошкодження або відсутності серійного номера на інструменті) — не заповнений, у ньому є виправлення або нерозбірливі записи;
    • Виріб надмірно забруднений зовні чи всередині
    • Виявлене розбирання або ремонт інструменту поза сервісним центром Dnipro-M;
    • Є несправності, викликані причинами, не пов'язаними з виробником (перепади напруги мережі, природні явища тощо);
    • Виріб використовувався без застосування захисного оснащення, що входить до комплекту;
    • Усередині виробу є сторонні предмети або рідини;
    • На інструменті присутні механічні пошкодження корпусу (тріщини або вм'ятини);
    • Були пошкоджені шнур живлення або виделка — вони не замінюються за гарантією, але на сам інструмент гарантія поширюється;
    • У разі несправності, викликаної несвоєчасною заміною витратних матеріалів, як-от: щітки, фільтри, мастило, ремені тощо;
    • Внаслідок перевантаження інструменту, використання його не за призначенням, а також у разі порушення правил експлуатації, описаних в інструкції з використання інструменту.
    • У разі перегріву електродвигуна, оплавлення. (Одночасний вихід з ладу ротора та статора внаслідок перевантаження інструменту протягом значного проміжку часу).
    Питання / відповідь