Назад в новини
2133

Доставляємо у поштомати Нової Пошти

Отримати замовлення стало ще зручніше, адже тепер доставляємо їх і в поштомати Нової Пошти!

Умови доставки

  • Вартість — 45 грн. 
  • Термін доставки — від 2-х днів.
  • Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 3-х днів. Після цього посилку буде переміщено в найближче до поштомата відділення.

Важливо! Якщо на момент завантаження поштомат не працював / не було вільних комірок або посилка не підійшла за габаритами, то її буде доставлено в найближче відділення. Про це вас сповістять окремо.

Довірена особа («Інший отримувач») також може отримати замовлення у поштоматі, але без можливості переадресації на іншу адресу.

Як замовити товари в поштомат

  1. Під час оформлення замовлення виберіть спосіб доставки “Нова Пошта (поштомат)” і вкажіть потрібний поштомат.
  2. Оплатіть замовлення і доставку на сайті.
  3. Очікуйте на сповіщення від Нової Пошти, що посилка прибула в поштомат.

Як забрати посилку в поштоматі

Щоб отримати посилку, на вашому смартфоні має бути встановлено мобільний застосунок Нової Пошти.

  1. Підійдіть до поштомату та увімкніть Bluetooth на своєму смартфоні.
  2. Відкрийте мобільний застосунок Нової Пошти і виберіть потрібну експрес-накладну.
  3. Натисніть кнопку “Відкрити комірку” і заберіть свою посилку.
  4. Закрийте комірку і в мобільному застосунку натисніть “Підтвердити отримання”.

Детальніше ознайомитися з роботою поштоматів можна на офіційному сайті Нової Пошти або скористатися підказками на самому поштоматі.

У разі будь-яких проблем під час отримання посилки в поштоматі зверніться в контакт-центр Нової Пошти за номером 0 800 500 609.