Доставляємо у поштомати Нової Пошти
Отримати замовлення стало ще зручніше, адже тепер доставляємо їх і в поштомати Нової Пошти!
Умови доставки
- Вартість — 45 грн.
- Термін доставки — від 2-х днів.
- Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 3-х днів. Після цього посилку буде переміщено в найближче до поштомата відділення.
Важливо! Якщо на момент завантаження поштомат не працював / не було вільних комірок або посилка не підійшла за габаритами, то її буде доставлено в найближче відділення. Про це вас сповістять окремо.
Довірена особа («Інший отримувач») також може отримати замовлення у поштоматі, але без можливості переадресації на іншу адресу.
Як замовити товари в поштомат
- Під час оформлення замовлення виберіть спосіб доставки “Нова Пошта (поштомат)” і вкажіть потрібний поштомат.
- Оплатіть замовлення і доставку на сайті.
- Очікуйте на сповіщення від Нової Пошти, що посилка прибула в поштомат.
Як забрати посилку в поштоматі
Щоб отримати посилку, на вашому смартфоні має бути встановлено мобільний застосунок Нової Пошти.
- Підійдіть до поштомату та увімкніть Bluetooth на своєму смартфоні.
- Відкрийте мобільний застосунок Нової Пошти і виберіть потрібну експрес-накладну.
- Натисніть кнопку “Відкрити комірку” і заберіть свою посилку.
- Закрийте комірку і в мобільному застосунку натисніть “Підтвердити отримання”.
Детальніше ознайомитися з роботою поштоматів можна на офіційному сайті Нової Пошти або скористатися підказками на самому поштоматі.
У разі будь-яких проблем під час отримання посилки в поштоматі зверніться в контакт-центр Нової Пошти за номером 0 800 500 609.